Levertijd en voorwaarden

  • Levertijden zijn indien voorradig over het algemeen binnen 24 tot 48 uur (levering vanuit Nederland, vanuit het buitenland zoals Bartscher dient u rekening te houden met ongeveer 72 uur) , in het geval van een spoedzending gelieve contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken hoe we u tot dienst kunnen zijn
  • Betaald u via een bankoverschrijving dan gaan wij over tot verzenden tot dat het bedrag bij ons binnen is . U krijgt hier per email een bevesting van.
  • Levering zal plaatsvinden op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur op het door u afgegeven afleveradres waarbij u tevens zorg draagt dat het binnen die tijden in ontvangst kan worden genomen en anders gelieve tijdig een alternatief afleveradres aan ons door te geven .
  • Afhalen van producten bij Gastrohome de Jong te Weesp is niet mogelijk. In sommige gevallen is het mogelijk rechtstreeks af te halen bij onze partners maar in principe wordt alles geleverd vanuit de opslag van onze leverancier.
  • Indien in onvoorziene situaties een product niet op voorraad is nemen wij contact met u op met de te verwachten levertijd of dat wij u een alternatief kunnen bieden en mochten we daar niet uitkomen zal het reeds betaalde bedrag z.s.m. aan u worden teruggeboekt.
  • Levering betreft alleen het bezorgen van de artikelen tot aan de deur. Uitpakken en installeren dient u zelf te verzorgen. Installatie is in sommige gevallen mogelijk op aanvraag.
  • Bestellingen met een netto waarde van € 75,00 of hoger zullen Franko worden geleverd. Daaronder geldt een kleine vrachttoeslag (Gastrohome behoud zich het recht toe in het geval van levering aan de waddeneilanden en het buitenland om extra kosten in rekening te kunnen brengen op het gebied van vervoer na overleg met de klant)
  • Mocht u onverhoopt een foutieve bestelling hebben geplaatst dan kunt u in overleg met ons overgaan tot de juiste bestelling en dan zal het foutieve product worden afgehaald of door u terug worden gestuurd voor uw eigen rekening. Creditering zal plaatsvinden als het product onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking retour is ontvangen . Daarnaast kunnen door onze leveranciers in sommige gevallen retourkosten in rekening worden gebracht.
  • Mochten wij als leverancier verkeerd hebben geleverd zijn de kosten van retour uiteraard voor onze rekening maar wel onder de voorwaarden van onbeschadigd, compleet en origineel verpakt.
  • Schade als gevolg van levering/ bezorging dient u zo snel mogelijk aan ons door te geven en daarnaast dient u de schade bij voorkeur aangetekend te hebben op de vrachtbrief van de chauffeur die bij u bezorgt heeft.
  • Wij zijn een zakelijke leverancier van horeca apparatuur en particulieren kunnen ook bij ons bestellen en retourneren maar we willen met klem benadrukken dat er in dit geval de zakelijke voorwaarden zullen worden gehanteerd.
  • Retourneren kan alleen in overleg met Gastrohome de Jong die u bij goedkeuring zal voorzien van een RMA nummer en ook hier is van kracht dat het product ongebruikt, onbeschadigd ( tenzij dat dit de reden van retour is ) en origineel verpakt is en binnen een redelijke termijn retour komt.

Gastrohome - Mr. J.C. Buhrmannlaan 63, 1381GJ Weesp - info@gastrohome.nl - 0610825602